Selectati raportul de compresie dorit din meniul derulant. Toate modelele vor functiona cu garnituri de baza si inaltimi de cilindru stoc si ofera imbunatatiri semnificative fata de capetele stoc.
COMPRESIUNE REDUSA: Aproximativ acelasi raport de compresie ca si in cazul motoarelor EXC sau TE de serie, spatiu de strivire mult mai strans si un design mai bun decat in cazul motoarelor de serie, potrivit pentru enduro extrem, rezista foarte bine la supraincalzire, trage de la turatii foarte mici fara probleme si in mod previzibil. Ofera in continuare o schimbare notabila a performantelor fata de motorul de serie, in ciuda faptului ca rapoartele de compresie sunt similare.
COMPRESIUNE MEDIE: Raport de compresie mai mare decat cel de serie, dar inca foarte sigur cu combustibil de 95 sau 98 RON. Ofera o livrare mult mai lina a puterii la turatii joase/medii si o crestere placuta a puterii in special la turatii joase/medii. Jocul Squish este mult mai strans decat cel de serie. Economia de combustibil este imbunatatita fata de cea de serie. Acesta este cel mai popular design pentru modelele 300 intre nivelul marii si 1500m si functioneaza extrem de bine atunci cand este combinat cu reglajul nostru ECU.
COMPRESIUNE INALTA: Necesita combustibil 98 RON in apropierea nivelului marii. Ofera o crestere foarte vizibila a puterii inferioare/medii, plus o fluiditate imbunatatita. Jocul Squish este mult mai strans decat cel de serie. Economia de combustibil este imbunatatita. Recomandat pentru pilotii care doresc mult mai multa putere de jos/mediu de la TPI-ul lor, dar care sunt dispusi sa sacrifice ceva putere de varf si overrev. Din cauza cresterii raportului de compresie fata de capul de serie, acest design poate necesita montarea unui ventilator termic pentru o conducere stransa/tehnica. Sugeram, de asemenea, o bujie cu 8 intervale termice cu acest cap. Capul nostru de compresie "High" are o compresie mai mica decat multe alte capete de pe piata secundara si este mai potrivit pentru conditiile si combustibilii nostri locali. Acest cap se va potrivi, de asemenea, pilotilor de la altitudini mari, de la 1000-1500 m, care doresc o crestere frumoasa a cuplului folosind combustibil normal de pompa.
COMPRESIUNE FOARTE INALTA: Acest design este destinat pilotilor aflati la altitudini mari, la peste 1500m sau 4500ft. Va ajuta la compensarea pierderilor de putere datorate aerului mai rarefiat la altitudini mari. Va sugeram cu tarie sa nu folositi acest design sub 1500m. La aceste altitudini mari, acest design de cap ar trebui sa dea rezultate similare cu capetele noastre Medium sau High Comp la altitudini mai mici.
O nota despre hartile ECU TPI...
Va sugeram cu insistenta sa va reconfigurati ECU de serie in acelasi timp cu montarea acestui cap. Hartile noastre actualizate de combustibil si aprindere fac ca motocicleta sa fie mult mai lina, mai puternica si mult mai sigura decat cea de serie. Adaugam, de asemenea, mai mult ulei si am primit recenzii stralucitoare despre pachetul nostru de cap si ECU de la clienti fericiti din intreaga lume.
Pentru mai multe detalii, consultati lista noastra pentru "Power Kits". Kiturile noastre de putere TPI sunt cu usurinta cel mai bun raport calitate/pret pentru configuratia motorului disponibila pentru motocicletele TPI, oriunde in lume!
Noile noastre capete de cilindri TSP sunt prelucrate din material masiv 6061 T6 si ofera performante imbunatatite, fiabilitate si economie de combustibil. Acestea sunt cele mai bune modificari cu suruburi pe care le puteti cumpara pentru motocicleta dumneavoastra! Fiecare cap complet include un "capac" care ofera o rezistenta imbunatatita fata de cel de serie, cu un aspect anodizat din fabrica, plus o "insertie" pentru camera de combustie, care este interschimbabila pentru a adapta livrarea de putere la nevoile dvs.
Aceste capete din 2 piese prelucrate din butelie prezinta modelele de camere de combustie dovedite ale TSP si sunt o modificare MUST HAVE pentru majoritatea modelelor actuale de motociclete offroad. Proiectele noastre de camere de ardere au fost folosite de mii de clienti multumiti si au fost testate pe scara larga pe bancuri de incercare... castigurile sunt consistente si includ: putere crescuta pe toata plaja de turatii (in special in partea inferioara/medie), economie de combustibil imbunatatita, risc de detonare mult redus, durata de viata imbunatatita a motorului si livrare de putere mult mai SUFLETE. De asemenea, avem un numar mare de piloti care raporteaza temperaturi de functionare mult mai scazute in conditii normale de rulare.
Designul unic al barei a fost dezvoltat si testat 100% in cadrul companiei TSP din Australia.
Aceste capete din butelie se vor insuruba pe cilindrul dvs. standard si sunt proiectate sa functioneze cu garnituri de baza standard. Daca nu sunteti sigur de grosimea actuala a garniturii de baza, va putem recomanda grosimea corecta pentru a obtine inaltimea necesara a cilindrului si spatiul liber de strivire.
Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru a se asigura ca configuratia motorului sau este adecvata pentru stilul si conditiile sale de pilotaj.
Transport gratuit peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!