Comanda produselor care sunt în stoc, efectuată până la ora 15:00 se va livra în 24 de ore, iar comenzile efectuate după ora 16:00 se vor livra în 48 de ore.
Produsele care nu sunt în stoc, vor fi livrate în 5-25 zile lucrătoare.
Produsele comandate se livrează prin intermediul firmelor de curierat FAN Courier/GLS. În cazul comenzilor ce depășesc valoarea de 500 RON, livrarea se face gratuit* pe teritoriul țării.
*Gratuitatea la transport pentru comenzile cu valoare de min. 500 RON nu se aplică la cauciucuri sau la produse voluminoase,grele (ex: bidoane de 4l, suspensii,remorci).
Costul livrării pentru colete: 23,00 RON primul kg + 1,5 RON/kg adițional.
Renunțarea la comandă va implica returnarea produsului în termenul specificat, cu toate accesoriile și împreună cu ambalajul nedeteriorat
Returul este CONTRACOST, în maxim 14 zile din momentul plasării comenzii, indiferent de modalitatea în care a fost plasată comanda. Cheltuielile de transport vor fi suportate de către tine.
Ai comandat ceva ce nu ți se potrivește sau nu este pe placul tău?
CE AI DE FĂCUT:
Pentru efectuarea transferului bancar, nu uita să specifici numărul contului bancar (IBAN)
ATENȚIE - Contul IBAN trebuie să aparțină persoanei/societății pe numele căreia s-a eliberat factura!
În funcție de opțiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Nordicamoto, în contul indicat la completarea formularului.
Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastră, vă rugăm să luați legătura la numărul de telefon: 0746142590 sau email: info@nordicamoto.ro .
Garanția produselor este de 30 zile de la data achiziționării. Toate produsele comercializate de către site-ul nostru,beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare LG 449/2003 ; OG 21/1992 R(2) și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. În cazul certificatelor de garanție emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat showroom menționat în certificat.
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!