Motocicleta Beta RR 2T X-PRO 250MY 2025

Cod produs: RR 2T X-PRO 250MY 2025
7370 EUR + TVA
DESCRIERE PRODUS

Acum, în al douăzecilea an de producție, modelele Beta RR au fost transformate într-o nouă generație de motociclete enduro. Vă prezentăm gama complet nouă de modele 2T și 4T, cunoscute sub numele de RR X-Pro! Nu trebuie confundate cu modelele mai vechi Race Edition, modelele X-Pro oferă riderilor enduro o gamă largă de caracteristici și beneficii potrivite pentru toate disciplinele de trail riding. Sunt disponibile opt modele RR X-Pro, fiecare cu o personalitate și o atitudine diferită: 125, 200, 250 și 300 pentru modelele 2T, și 350, 390, 430 și 480 pentru modelele 4T.

 Proiectate exclusiv pentru a face față celor mai dificile trasee, cu caracteristici care nu se regăsesc la majoritatea celorlalte modele enduro, inclusiv un cadru nou cu o înălțime a șeii redusă cu 20 mm, o nouă furcă frontală cu arc unic, monturi elastomerice pentru ghidon, rezervor de preaplin pentru lichidul de răcire, precum și o curea de salvare pe aripa din față. Lista modificărilor este completată de un plastic complet nou care va diferenția motocicleta de celelalte.

Noua furcă frontală ZF SHC este mai ușoară decât designul anterior al modelelor RR standard, utilizând un arc pe tubul din partea dreaptă, care include un reglaj pentru preîncărcare, în timp ce toate funcțiile de amortizare a compresiei și rebound-ului sunt gestionate pe partea stângă. Acest design cu arc unic este perfect pentru utilizarea intensă enduro, oferind riderului o senzație mai „stabilă” în timpul conducerii. De asemenea, permite furcii să reacționeze mai rapid decât alte designuri, datorită frecării generale reduse. Complementând furca frontală sunt monturile isoelastice pentru ghidon de la XTrig, care reduc vibrațiile și oboseala riderului. Amortizorul din spate este, de asemenea, nou, cu setări de supapă actualizate, care se potrivesc cu noua furcă SHC.

Pentru a îmbunătăți manevrabilitatea motocicletei, înălțimea șeii a fost redusă cu 20 mm pentru a coborî centrul de greutate și a oferi riderului un suport mai bun atunci când traseul devine dificil. O curea de prindere pe aripa din față este o nouă caracteristică adăugată pentru cazurile în care roata din față trebuie ridicată dintr-o situație extremă. Un cadru nou, al cărui design a fost preluat de la modelele RR Race Edition și RX. Acest cadru nou oferă o coloană vertebrală mai mare, care este mai puternică decât modelele anterioare și oferă un control îmbunătățit printr-o flexibilitate redusă. Împreună cu cadrul nou, a fost adăugat un nou cilindru principal de frână spate Nissin, pentru a oferi o performanță îmbunătățită a frânei spate. Acest rezervor nou conține un volum mai mare de lichid, ceea ce ajută la răcirea sistemului în condiții de frânare extremă.

Modelele RR X-Pro au un aspect distinct cu o nouă caroserie. Un nou design al măștii farului din față, noi panouri elegante pentru rezervor și un nou design al aripii din spate. Graficile noi completează aspectul uimitor al gamei.

250CC

Ideală pentru cei care caută o motocicletă 2T mai blândă, cu ceva mai puțină putere și cuplu decât modelele de vârf, pentru a asigura o manevrabilitate excelentă.

300CC

Creată pentru cei care apreciază un motor mare cu un cuplu semnificativ la orice viteză. Potrivită pentru cei care preferă o transmisie mai lungă.

Actualizările sunt următoarele:

  • Furca frontală ZF SHC: Arc unic, complet reglabil pentru preîncărcare, amortizarea compresiei și rebound-ului. Reducere de greutate de peste 250 de grame.
  • Amortizorul ZF din spate: Redesenat și potrivit cu furca SHC frontală. Oferă un echilibru general mai bun al suspensiei și manevrabilității. O legătură progresivă îmbunătățește manevrabilitatea.
  • Înălțimea șeii redusă: Cu 20 mm mai mică decât modelele RR MY24, cu o formă nou concepută, precum și cu o spumă mai moale pentru plimbări mai lungi și mai confortabile.
  • Cadrul: Similar în design cu modelele RR Race Edition și RX, cu o coloană vertebrală mai mare pentru durabilitate și o flexibilitate generală mai mică.
  • Cilindrul principal al frânei spate: Volum mai mare de lichid comparativ cu modelele anterioare, pentru a reduce încălzirea în timpul frânării extreme.
  • Monturi pentru ghidon: Monturi isoelastice XTrig FlexFix pentru a reduce oboseala riderului și vibrațiile.
  • Cheie electronică: Oferă un sistem de siguranță împotriva furtului, cu o cheie unică codificată, care are și o curea pentru a fi folosită ca oprire de siguranță atunci când este purtată la încheietura mâinii riderului.
  • Rezervor de recuperare a lichidului de răcire: Reduce pierderea lichidului de răcire în condiții extreme de conducere.
  • Design de caroserie complet nou: Nouă mască a farului, panouri pentru rezervor și aripă spate, pentru a diferenția motocicleta de restul gamei.
  • Grafică: Un aspect uimitor, care poartă culoarea roșie italiană, completată de linii subtile.
  • Curea de salvare frontală: Pentru a ajuta la ridicarea roții din față dintr-o secțiune dificilă.

Alte caracteristici:

  • Starter electric: precis și fiabil, esențial pentru repornirea motocicletei în situații dificile. Un starter de rezervă este vândut opțional.
  • Ambreiaj: Ambreiaj cu diafragmă „Light-Pull” cu trei setări pentru reglarea turației manetei și progresivității.
  • Baterie: Bateria litiu asigură porniri rapide și o greutate redusă.
  • Echipament electric: Faruri și stopuri cu un contor care include orele de utilizare, contorul parțial, viteza și altele.
  • Rezervor de combustibil: Translucid, astfel încât nivelul combustibilului poate fi monitorizat ușor.
  • Placă de protecție: O placă de protecție din plastic reduce zgomotul motorului și este formată pentru o gardă la sol mai bună.
  • Grafică: Designul motocicletei este îmbunătățit cu grafică nouă, similară cu cea de pe modelele RR, oferind roșul caracteristic Beta în formă sa dominantă.

Modelele 2T includ și:

  • Comutator de hartă: (Modelele 2T) Două poziții pentru a ajusta livrarea puterii motorului în funcție de tipul de condiții (umed sau uscat).
  • Injecție electronică de ulei: Un rezervor de ulei este amplasat sub șa (care se deschide ușor la atingerea unui buton), eliminând necesitatea amestecului ulei-combustibil.

LIVRARE SI RETUR

Transport gratuit peste 500 RON

Garantie de retur 5 zile

DATE TEHNICE
Brand
  • Beta Motorcycle
Categorie
  • Vehicule Noi - Motociclete

Nu gasesti o piesa, ai nevoie de ajutor?

Completeaza formularul si te vom contacta!

TRIMITE UN MESAJ
0

Cos de cumparaturi

Nu aveti produse in cos!

accesorii caciuli incaltaminte manete orteze protectii-gat tricouri