Acum, în al douăzecilea an de producție, modelele Beta RR au fost transformate într-o nouă generație de motociclete enduro. Vă prezentăm gama complet nouă de modele 2T și 4T, cunoscute sub numele de RR X-Pro! Să nu fie confundate cu modelele mai vechi Race Edition, modelele X-Pro oferă riderilor enduro o gamă largă de caracteristici și beneficii potrivite pentru toate disciplinele de trail riding. Sunt disponibile opt modele RR X-Pro, fiecare cu o personalitate și o atitudine diferită: 125, 200, 250 și 300 pentru modelele 2T, și 350, 390, 430 și 480 pentru modelele 4T.
Proiectate exclusiv pentru a face față celor mai dificile trasee, cu caracteristici care nu se regăsesc la majoritatea celorlalte modele enduro, inclusiv un cadru nou cu o înălțime a șeii redusă cu 20 mm, o nouă furcă frontală cu arc unic, monturi elastomerice pentru ghidon, rezervor de preaplin pentru lichidul de răcire, precum și o curea de salvare pe aripa din față. Lista modificărilor este completată de un plastic complet nou care va diferenția motocicleta de celelalte.
Noua furcă frontală ZF SHC este mai ușoară decât designul anterior al modelelor RR standard, utilizând un arc pe tubul din partea dreaptă, care include un reglaj pentru preîncărcare, în timp ce toate funcțiile de amortizare a compresiei și rebound-ului sunt gestionate pe partea stângă. Acest design cu arc unic este perfect pentru utilizarea intensă enduro, oferind riderului o senzație mai „stabilă” în timpul conducerii. De asemenea, permite furcii să reacționeze mai rapid decât alte designuri, datorită frecării generale reduse. Complementând furca frontală sunt monturile isoelastice pentru ghidon de la XTrig, care reduc vibrațiile și oboseala riderului. Amortizorul din spate este, de asemenea, nou, cu setări de supapă actualizate, care se potrivesc cu noua furcă SHC.
Pentru a îmbunătăți manevrabilitatea motocicletei, înălțimea șeii a fost redusă cu 20 mm pentru a coborî centrul de greutate și a oferi riderului un suport mai bun atunci când traseul devine dificil. O curea de prindere pe aripa din față este o nouă caracteristică adăugată pentru cazurile în care roata din față trebuie ridicată dintr-o situație extremă. Un cadru nou, al cărui design a fost preluat de la modelele RR Race Edition și RX. Acest cadru nou oferă o coloană vertebrală mai mare, care este mai puternică decât modelele anterioare și oferă un control îmbunătățit printr-o flexibilitate redusă. Împreună cu cadrul nou, a fost adăugat un nou cilindru principal de frână spate Nissin, pentru a oferi o performanță îmbunătățită a frânei spate. Acest rezervor nou conține un volum mai mare de lichid, ceea ce ajută la răcirea sistemului în condiții de frânare extremă.
Modelele RR X-Pro au un aspect distinct cu o nouă caroserie. Un nou design al măștii farului din față, noi panouri elegante pentru rezervor și un nou design al aripii din spate. Graficile noi completează aspectul uimitor al gamei.
350CC
Aceasta este cea mai ușor de manevrat motocicletă din gama de modele 4T; favorizează condusul la turații mari, menținând în același timp o livrare a puterii foarte liniară.
390CC
Cu un raport ideal între manevrabilitate și putere, caracteristica sa de bază este tracțiunea excelentă.
430CC
Un motor de înaltă performanță care se exprimă cel mai bine atunci când riderul exploatează transmisia lungă și cuplul semnificativ.
480CC
Această motocicletă se exprimă cel mai bine în spații larg deschise. Caracteristicile sale sunt similare cu modelul 430, dar cu și mai mult cuplu și putere, potrivite pentru riderii mai experimentați și cu o formă fizică bună.
Actualizările sunt următoarele:
Alte caracteristici:
Modelele 2T includ și:
Transport gratuit peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!