Cu câteva luni în urmă, proiectul Beta de extindere a limitelor RideAbility a ajuns oficial în noua dimensiune Motocross, iar compania toscană este deja pregătită să îmbunătățească modelele sale zi de zi și să mențină motocicletele sale pur și simplu la vârful performanței.
RX 450 a fost oficial prima motocicletă de Cross cu 4 timpi construită de producătorul din Rignano sull’Arno și, pentru fani, a fost și ocazia de a conduce un MX Made in Beta derivat din prototipul de competiție, care concurează de patru ani în Campionatul Mondial MXGP.
În timp ce RX 300 2T este o motocicletă de Cross-Country lansată ca exclusivitate pentru piața din SUA în 2021, care a început ca un proiect derivat din Enduro și a fost apropiată de lumea motocross-ului cu o serie de adaptări specifice. Succesul acestui proiect și experiența tot mai mare în Campionatul Mondial MXGP cu 450 4T au determinat marca toscană să deschidă acceleratia și să configureze RX 300 ca o motocicletă de motocross completă, cu doar câteva lucruri în comun cu modelele de Enduro.
Pentru anul model 2025, RX 300 a suferit o serie de intervenții importante la motor, suspensie și cadru, care rup complet legătura cu lumea Enduro și, la fel ca RX 450, configurează un proiect de sine stătător, complet dedicat Motocross-ului.
RX 450 a primit și el actualizări interesante care îmbunătățesc arsenalul modelului, pregătindu-l pentru bătălia pe traseele de MX din întreaga lume. În cadrul numeroaselor schimbări pentru noile RX-uri, singurul lucru care rămâne constant este obiectivul proiectului: echiparea motocicletei cu un cadru, motor și componente de cel mai înalt nivel și aducerea noii frontiere a RideAbility în lumea MX.
Ce înseamnă RideAbility pentru Beta? Înseamnă proiectarea și construirea motocicletelor al căror principală valoare este manevrabilitatea. Fiecare motocicletă cu marcă Betamotor este proiectată de producătorul florentin pentru a oferi fiecărui rider o motocicletă care este simultan ușor de condus și performantă. Un produs capabil să extragă ce e mai bun din orice rider, datorită unei combinații motor-cadru care oferă o experiență de conducere plăcută, fără a fi nevoie să se teamă vreodată de performanța de nivel mondial a motorului.
RX 300 și 450 îndeplinesc perfect acest obiectiv, fiecare în felul său: ambele reprezintă combinația perfectă de putere și control, punând manevrabilitatea și simțul familiar al ușurinței de utilizare tipic Betamotor în centrul designului, complet concentrat pe distracția neîngrădită.
Să explorăm detaliile RX 450 4str:
- Sub-cadru spate și cutie de filtrare: În timp ce geometria sub-cadrului spate și cutia de filtrare rămân aceleași, structura a fost întărită corespunzător în mai multe puncte care rigidizează și consolidează, menținându-i ușurința și capacitatea de a absorbi stresurile. Accesul la filtru rămâne pe partea stângă a motocicletei și este extrem de ușor și intuitiv, fără a necesita unelte.
- Suspensie: Furca și amortizorul unic primesc o nouă calibrare care îmbunătățește caracterul motocicletei, atât în ceea ce privește manevrabilitatea, cât și stabilitatea în creșterea vitezei. Rezultatul este o îmbunătățire a caracteristicilor deja evidențiate de riderii MXGP pentru acest model – manevrabilitate și stabilitate care inspiră încredere în fiecare rider, indiferent de nivelul său.
- Baterie: Pentru porniri sigure de prima dată, chiar și în cele mai severe condiții de utilizare, pe RX MY25 a fost montată o nouă baterie litiu, cu un amperaj mai mare decât cea anterioară, pentru a avea întotdeauna puterea necesară de pornire.
- Raport final: Pentru a găsi compromisul ideal între viteză și accelerație, pinionul spate are acum 51 de dinți – unul în plus față de modelul anterior – pentru a îmbunătăți răspunsul motorului la ieșirea din viraje, precum și pentru a permite motorului să construiască RPM mai repede.
- Grafică: În timp ce superstructurile recent introduse cu noua coadă rămân neschimbate, au fost introduse grafici noi, mai elegante și agresive, care nu lipsesc de caracter în evidențierea sufletului de competiție al modelului.
În plus, există o serie de actualizări comune celor două modele, cum ar fi:
- Blocaj Silentios pentru ghidon: Confortul și Motocross sunt notoriu două concepte destul de îndepărtate, dar cu noile blocuri Silent echipate pe acest model, această distanță este semnificativ redusă. Cu scopul de a face prinderea pe ghidon – și astfel controlul asupra motocicletei – cât mai confortabil posibil, această nouă actualizare a modelului reduce vibrațiile și ridică ghidonul cu 5 mm față de modelul anterior, obosind mai puțin riderul și îmbunătățind astfel performanța.
- Tălpicile: Modelul 2025 primește tălpicile noi, mai puțin voluminoase, cu o performanță îmbunătățită a prinderii oferite cizmei riderului, pentru a menține motocicleta sub control în orice moment.
- Brațul oscilant: Axul roții spate a fost întărit, câștigând 2 mm în diametru, pentru un total de 22 mm. Acest nou component garantează o rigiditate și o rezistență la torsiune mai mari, rezultând o motocicletă care este întotdeauna precisă și bine direcționată, chiar și în cele mai violente accelerații.
Pentru a încheia prezentarea motocicletei:
- Hărți ale motorului: Ambele modele RX sunt echipate cu două hărți specifice ale motorului (umed și uscat), în timp ce modelul cu 4 timpi are, de asemenea, patru niveluri de Control al Tracțiunii (pornit/oprit/activ cu hartă tare/activ cu hartă moale) pentru a gestiona puterea semnificativă a vehiculului în toate condițiile de teren. Butonul pentru selectarea hărții și TC se află pe bara de protecție a ghidonului.
- RX-ul este livrat cu suport personalizat pentru kickstand și 4 pulberi diferite pentru accelerație, pentru a personaliza răspunsul acceleratorului.
Transport gratuit
peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile