Beta lansează noul EVO My 2025 cu un proces continuu de dezvoltare care a ajutat linia EVO să devină cel mai bine vândut model de trial din lume. Inginerii Beta au continuat dezvoltarea gamei EVO pentru My 2025 cu un pachet de suspensie complet nou, care îmbunătățește echilibrul general și manevrabilitatea.
Gama EVO este una dintre cele mai extinse și continuă să ofere un total de șase modele diferite, fiecare cu propriul caracter și capabil să satisfacă nevoile tuturor riderilor, ridicând potențialul și nivelul de plăcere pe care fiecare îl experimentează. Dovada o reprezintă prezența semnificativă a modelelor EVO în paddock-urile fiecărei forme de curse.
EVO 300 4STR Modelul cu 4 timpi dispune, de asemenea, de o capacitate a motorului de 300 cc și atinge echilibrul perfect între performanță, putere ușor de controlat și utilizabilitate generală. Acest motor adoptă o abordare complet diferită față de frații săi cu 2 timpi. Cu mult cuplu și o livrare de putere liniară, extrem de progresivă, aceasta este motocicleta perfectă pentru amatorii care caută o mașină potrivită pentru utilizare competitivă mai puțin solicitantă și escaladarea pe motocicletă.
Caracteristici noi pentru întreaga gamă:
Suspensie: Furca EVO MY 2025 are un aspect nou, cu tuburi Ø39 mm, cu 1 mm mai mari decât modelul anterior. Produsă de Ollé, noua furcă oferă o creștere a rigidității torsionale la roata din față, îmbunătățind precizia și ușurința de manevrare a motocicletei. Funcționarea sa este asimetrică, cu stanchion-ul drept conținând arcul furcii, care permite furcii să reacționeze mai rapid la pietre și alte obstacole. Preîncărcarea arcului poate fi, de asemenea, ajustată pentru a se potrivi nevoilor riderului. Celălalt picior al furcii conține un cartuș interior complet nou, cu 2 mm mai mare decât modelul anterior. Acest nou sistem poate fi reglat pentru a controla fluxul de ulei prin valvă. Combinația permite riderilor să regleze fin furca din față în funcție de condiții. Scopul acestei schimbări a fost creșterea rigidității furcii din față, reducând în același timp greutatea prin utilizarea unui tub de oțel special, mai subțire decât furca anterioară. Acest lucru a permis, de asemenea, un volum mai mare în interiorul tubului furcii pentru a îmbunătăți ratele de curgere a uleiului, oferind un răspuns mai progresiv la compresie, precum și o precizie mai mare în personalizarea setărilor. Tratamentul de suprafață negru asigură alunecarea cât mai lină posibil, precum și un aspect estetic de înaltă calitate.
Amortizorul spate este, de asemenea, complet nou, tot de la Ollé, cu un corp realizat în întregime din aluminiu pentru a menține greutatea scăzută. Noul amortizor simplu are un piston de Ø36 mm derivat din modelul Evo Factory și este, de asemenea, realizat din aluminiu anodizat dur, pentru a asigura o alunecare lină și durabilitate. La fel ca furca, amortizorul este complet reglabil în ceea ce privește preîncărcarea, prin reglatoarele tradiționale de preîncărcare, precum și reglajul hidraulic complet pentru rebound și fluxul general de ulei.
Noile caracteristici ale suspensiei garantează un răspuns mai progresiv al motocicletei la compresie și o gestionare îmbunătățită a rebound-ului, simplificând „flotarea” între pietre și capacitatea de a absorbi impacturile semnificative, cum ar fi aterizarea după sărituri peste obstacole mari. Amortizarea la capătul cursei a fost, de asemenea, optimizată, cu cel mai mare accent pe suportul corect în timpul coborârii, pentru a garanta aderența maximă a anvelopei frontale pe teren.
Grafică: noua grafică pentru anul model 2025 îmbunătățește aspectul general, făcând motocicleta să iasă în evidență în mulțime, folosind noile combinații de roșu și gri prezente pe ultimele modele de la Beta, într-un amestec original care conferă vehiculului o personalitate deosebită. Utilizarea abilă a roșului, în acest caz folosit pentru a evidenția baza de culoare gri, și elementele din plastic roșu accentuează volumele motocicletei și îmbogățesc aspectul său estetic.
Adoptarea tuturor celor mai recente noutăți din anii model precedenți este, de asemenea, confirmată.
Cheie electronică: Cheia este compusă din două părți: una rămâne fixată de ghidonul motocicletei, în timp ce cealaltă este magnetică (purtată de rider cu o curea în jurul încheieturii mâinii), activând un mecanism în cazul în care sunt deconectate, funcționând ca un "Kill-Switch". Cu toate acestea, spre deosebire de un kill switch normal, noua cheie electronică încorporează, de asemenea, o funcție antifurt, împiedicând pornirea motocicletei atunci când este deconectată, datorită codării care leagă în mod unic motocicleta de cheie, protejând împotriva furtului vehiculului atunci când este lăsat nesupravegheat.
Grilă radiator reproiectată: pe lângă optimizarea fluxului de aer, se mândrește și cu o suprafață de protecție mai mare în zona capacului și a corpului radiatorului, pentru a preveni deteriorarea acestor componente în urma impactului cu crengi, pietre sau în cazul unei căderi.
Capac rezervor: forma învăluie cadrul și permite acoperirea întregii direcții a cablurilor, pentru un aspect curat și mai ordonat. Comutatorul de mapare este, de asemenea, situat în interiorul acestuia. Este, într-adevăr, de reținut faptul că EVO oferă posibilitatea de a alege între două hărți de motor diferite pe care riderul le poate selecta cu un buton convenabil pe capacul rezervorului. Această locație face ca butonul să fie ușor accesibil, oferind în același timp protecție împotriva loviturilor și a acționării neintenționate, în timp ce un indicator LED permite riderului să identifice imediat care hartă este utilizată.
Transport gratuit peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!