Capac power valve marit TSP KTM/HSQ 250/300 TBI 2024-

Cod produs: 994582
631 RON
Stoc Magazin - Timp de livrare: 1-2 zile lucratoare

Adauga la favorite

DESCRIERE PRODUS

Această listare este pentru un capac de supapă de putere supradimensionat TSP, potrivit pentru toate modelele TBI de 250 & 300 din 2023 încoace. Acest lucru include modelele SX, XC, EXC și XC-W. Capacul va funcționa atât cu țevile de eșapament originale, cât și cu cele de pe piața aftermarket.

Acest capac nu doar îmbunătățește estetica motocicletei tale, dar adaugă și putere la accelerații mici și turații joase/medii, acolo unde majoritatea riderilor au nevoie cel mai mult! Este ideal pentru riderii de traseu și enduro greu care doresc o livrare lină a puterii și un cuplu maxim la turații joase, înainte ca supapa de putere să se deschidă.

Capacul de supapă de putere supradimensionat TBI TSP nu este doar un accesoriu estetic! A fost proiectat și testat cu atenție pentru a asigura câștiguri vizibile la turații joase/medii. Este cel mai eficient între 3000-5000 rpm și la accelerații mici, adăugând un plus de cuplu în livrarea puterii.

Verifică rezultatele pe dinamometru pentru motocicleta noastră de test KTM300EXC TBI din 2024. Această motocicletă rulează cu un cap mediu de compresie TSP și un reglaj ECU realizat de TSP. Adăugarea capacului de supapă de putere supradimensionat a crescut semnificativ puterea și cuplul la turații joase.

Nu te lăsa păcălit de capacele ieftine de pe piață, acestea nu sunt aceleași produse ca și capacul nostru supradimensionat TSP!

Cum funcționează?

La turații mari, undele de presiune care circulă înainte și înapoi prin camera de expansiune ajută la supraîncărcarea cilindrului, umplându-l cu mai mult aer și combustibil proaspăt decât ar primi în mod normal. Acest efect de supraîncărcare, și puterea suplimentară rezultată, este adesea ceea ce simt riderii când spun că un motor în doi timpi este „pe țeavă” la turații înalte.

Dezavantajul acestui fenomen este că aceleași unde de presiune care ajută la supraîncărcarea cilindrului la turații mari fac mai dificilă intrarea încărcăturii proaspete în cilindru la turații joase. Aceasta cauzează o scădere a puterii la turații mici/medii. Pentru a combate acest lucru, unele sisteme de supape de putere încorporează o „Cameră de Cuplu”. O Cameră de Cuplu este o cameră situată pe lateral sau deasupra cilindrului, care este deschisă și închisă de acțiunea supapei de putere. Când supapa de putere este închisă sau coborâtă, camera este deschisă către gazele de eșapament. Când supapa de putere se deschide la turații mari, camera devine închisă pentru gazele de eșapament.

La turații mici, când camera este deschisă, undele de presiune care circulă prin camera de expansiune intră în Camera de Cuplu și sunt disipate oarecum, pierzând din intensitate. Reducerea intensității acestor unde ajută la îmbunătățirea umplerii cilindrului cu încărcătură proaspătă. Prin urmare, Camera de Cuplu adaugă putere suplimentară la turații joase prin reducerea impactului negativ al conductei de evacuare în acest interval de turații. Ajustând volumul Camerei de Cuplu, putem reduce și mai mult impactul negativ al conductei de evacuare la turații mici și crește puterea și mai mult. Acesta este modul în care capacul supradimensionat TSP pentru supapa de putere ajută la creșterea puterii la turații joase (aproximativ 3000-5000 rpm).

Pentru a găsi volumul ideal al camerei, am petrecut luni de zile testând diverse modele pe dinamometru și pe traseu, până când am stabilit un design care a adus o îmbunătățire notabilă a cuplului la turații joase/medii.


LIVRARE SI RETUR

Transport gratuit peste 500 RON

Garantie de retur 5 zile

DATE TEHNICE
Brand
  • TSP
Categorie
  • Piese / Consumabile MX/Enduro - Tuning

Nu gasesti o piesa, ai nevoie de ajutor?

Completeaza formularul si te vom contacta!

TRIMITE UN MESAJ
0

Cos de cumparaturi

Nu aveti produse in cos!

accesorii caciuli incaltaminte manete orteze protectii-gat tricouri