DS900X reprezinta a treia motocicleta din gama cu cilindree medie mare, dezvoltata pe baza autorizatiei tehnologice a unei companii germane cu o traditie de 100 de ani. Aceasta continua sa pastreze standardele inalte stabilite de modelele 650DS si SR4Max. Este o combinatie ideala intre tehnologia motorului german autentic si fabricatia de inalta calitate din China, oferind utilizatorilor din intreaga lume o experienta de putere de neegalat si siguranta unui produs cu standarde internationale de calitate.
Motocicleta VOGE DS900X este propulsata de un motor racit cu lichid, cu doi cilindri in linie, avand un unghi al arborelui cotit de 270°. Acest lucru se traduce prin eficienta ridicata, mai mult confort si vibratii scazute, plus o durata de viata mai lunga.
Modelul de fata are culoarea Green.
Eficienta sporita a motorului - raportul de compresie ridicat de 13:1, fluxul de aer optimizat in camera de combustie si turbulenta crescuta contribuie la imbunatatirea eficientei motorului. Calibrarea precisa a sistemului BOSCH EFI asigura o combustie ideala.
Vibratii diminuate - arborele cotit, forjat dintr-o singura bucata si defazat la 270°, optimizeaza performantele, reduce vibratiile si asigura cuplul la turatii mici, echilibrand perfect forta de inertie inca de la prima rotatie a motorului.
Confort crescut - ambreiajul FCC antialunecare transmite cuplul in directia pozitiva cu auto-tensiune, reducand eficient forta aplicata asupra arcului, facilitand astfel separarea ambreiajului.
Durata de serviciu mai indelungata - piston forjat, cu tehnologie de racire inversa si sistem de ungere prin injectie inferioara, care asigura mentinerea temperaturii de lucru a pistonului la un nivel optim.
VOGE utilizeaza aceeasi linie de productie ca si produsele sub marca germana, avand 99,9% dintre piese identice cu cele ale brandului OEM, iar calitatea fabricatiei este pe deplin garantata. Sub acest aspect, beneficiaza de: masina automata de selectare pentru supape, echipament automat de potrivire pentru placute de arbore cotit, test termic in diferite conditii de lucru + test NVHT.
DS900X le permite riderilor sa experimenteze senzatia captivanta a puterii. Aceasta motocicleta de aventura ofera putere maxima la turatie completa, iar cuplul sau va incanta toti pilotii, aducand distractie prin eliberarea spiritului pentru aventura si viteza mare, atat pe uscat, cat si pe apa.
La nivel de caroserie, se observa urmatoarele:
Cadrul este usor si ofera rezistenta inalta. Designul cadrului, inspirat de structura unui pod, si amplasarea motorului contribuie la reducerea greutatii si imbunatatirea rigiditatii, oferind astfel o performanta mai buna si o stabilitate sporita in timpul condusului. Realizat din otel laminat la rece de calitate auto, cadrul este extrem de rezistent, durabil impotriva coroziunii si socurilor, si nu se deformeaza.
La capitolul sasiu, VOGE DS900X este echipapt cu un sistem de suspensii cu reglaje fine.
Amortizor fata: amortizor inversat KYB, reglabil pentru pre-incarcare si amortizare, cu dimensiuni de Φ43/194mm.
Amortizor spate: amortizor central, cu impingere dreapta, reglabil pentru pre-incarcare si amortizare, cu dimensiuni de /198mm.
Se utilizeaza tehnologiile MAT (Mode Analysis Technology), OLD (Optimized Loading Distribution) si APC (Anti Pitch), care efectueaza analize si ajustari exclusive pentru sistemul de suspensie. Viteza de miscare foarte mica a amortizorului asigura stabilitate in timpul condusului, chiar si pe terenuri dificile. Rata Anti Pitch ridicata de 91% ofera control imbunatatit in viraje.
In ceea ce priveste puterea de stopare, motocicleta DS900X vine inzestrata cu un sistem cu performanta inalta. Frana pe disc fata: disc dublu, flotant, de Φ305mm / etrier cu 2 pistoane de la Brembo.
Frana pe disc spate: disc de Φ265mm / etrier cu 1 piston de la Brembo.
Diametrul generos al placutei de frana se potriveste perfect cu etrierul Brembo, asigurand performante de franare de top la nivel global.
O alta caracteristici-cheie o constituie dotarea cu anvelope aderente pe dimensiunea 21/17.
Roata cu spite din otel, aranjate clasic, cu dimensiunea 21 in fata si 17 in spate, TUBELESS, este ideala pentru orice tip de teren. Echipata cu anvelope Pirelli, ofera o aderenta excelenta si protectie impotriva perforatiilor. Asigura o conducere stabila si de incredere pe nisip moale, drumuri montane umede sau trasee dificile cu pietre ascutite.
Control electric al acceleratiei: Permite o ajustare mai precisa a deschiderii acceleratiei, imbunatatind performanta motorului si asigurand o mai buna linearitate si precizie.
4 moduri principale de condus: Setate pentru conditii de ploaie, economie, sport si teren accidentat, aceste moduri adapteaza comportamentul motocicletei la diferite conditii de drum, oferind o experienta de condus mai controlata si mai placuta.
Controlul vitezei de croaziera: Permite mentinerea unei viteze constante prin controlul precis al clapetelor acceleratiei prin semnal electric, eliminand necesitatea ajustarii manuale a alimentarii cu combustibil pentru o experienta de condus mai sigura.
Caracteristici tehnice:
Transport gratuit peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!