Husqvarna TX 300 2024 este o motocicleta cross-country avansata din punct de vedere tehnic si un lider pe segmentul 300cc in 2 timpi.
Husqvarna TX 300 a primit mai multe upgrade-uri tehnice, dar si o caroserie cu grafica noua pentru sezonul 2024. Motocicleta cross country isi mentine pozitia fruntasa in pe piata de modele off road 300cc in 2 timpi. Gazduit de un cadru care confera manevrabilitate imbunatatita, motorul compact dispune de control electronic al esapamentului pentru o livrare optimizata a puterii in fiecare treapta. Avand componentele interne pozitionate pentru a centraliza masa rotativa, motorul continua sa joace un rol deosebit in agilitatea extraordinara pentru care TX 300 este recunoscut.
Asamblat in mod expert cu componente off road premium ca standard, TX 300 este o motocicleta versatila care beneficiaza de o calitate exceptionala a constructiei pentru performanta si fiabilitate garantata. Miscarea riderului este mai libera, datorita noii caroserii imbracate in culori de inspiratie suedeza pentru un look cu adevarat distinctiv.
Motorul lui TX 300 este edificator ca dovada a performantei in 2 timpi si are o greutate redusa. Completat cu cele mai recente inovatii, TX 300 aduce update-uri considerabile sub forma injectiei electronice (EFI) si a controlului electronic pentru evacuare. De aici rezulta costuri de intretinere mai reduse si o fiabilitate imbunatatita. Livrarea puterii este creata specific pentru fiecare viteza si situatie. Pornirea electrica se adauga la simplitatea acestui popular model Husqvarna si garanteaza un start rapid in orice conditii.
Cadrul din otel dovedit a fost rafinat pentru sezonul 2024 pentru a repozitiona masele rotationale in interiorul motorului si impreuna cu amortizorul montat intr-o noua pozitie contribuie la imbunatatirea comportamentului anti-squat (anti-alunecare) al sasiului. Cadrul continua sa ofere geometrie avansata si caracteristici de flexiune cu scopul de a permite un feedback fara paralele pentru rider, absorbtia energiei si stabilitate extraordinara in linie dreapta. Cadrul este finisat cu un strat de vopsea pe albastru metalic si beneficiaza de protectie superioara, longevitate si aderenta in orice situatie. Suplimentar, poate fi montat si un scut.
Subcadrul din doua piese este fabricat 60% din poliamida si 40% din aluminiu si favorizeaza o rezistenta de exceptie si durabilitate extinsa la o greutate totala de 3.9 lb.
Clema tripla din partea de sus joaca un rol esential in alinierea rotii fata pentru a facilita o manevrabilitate superioara.
Suspensie fata WP XACT. Inele de protectie pentru furci cu rol in prevenirea acumularii de murdarie si reziduuri.
Monoamortizor WP XACT cu 15mm mai scurt si cu 100 g mai usor in comparatie cu modelele anterioare.
Ergonomie fara efort.
Scaritele pentru picioare sunt noi si au fost gandite pentru a permite o zona de contact mai mare cu 26.8% si asigura control mai bun asupra vehiculului in timp ce scad sansele de a se agata de radacini. Acest lucru a fost posibil datorita designului mai ingust al cadrului, ajutand, de asemenea, la reducerea greutatii per ansamblu.
Caroserie. Designul curat, de inspiratie suedeza si ergonomia au fost concepute pentru a furniza confort si control extraordinare, permitand riderilor sa isi puna potentialul in valoare pentru perioade de timp extinse. Adaptate dupa nenumarate ore de testare, punctele de contact au fost repozitionate pentru 2024. Saua are un profil mai plat. Prin urmare, riderii se pot misca nestingheriti pentru a fi in control total asupra vehiculului in orice moment.
Filtrul TWIN AIR este usor de accesat si poate fi curatat rapid si intretinut, fara a fi nevoie de unelte. Tuburile realizate cu precizie maximizeaza fluxul de aer si ofera nivele crescute de protectie pentru filtru.
Ambreiaj hidraulic. Sistemul de ambreiaj hidraulic Brembo garanteaza uzura uniforma, o operare aproape lipsita de mentenanta si modularitate perfecta in toate conditiile. Jocul este constant compensat, astfel incat punctul de presiune si functia ambreiajului raman identice in conditii de vreme calda sau rece. Testele in regim de curse sunt o dovada a fiabilitatii sistemului hidraulic Brembo fabricat in Italia.
Ghidon ProTaper. Liderul in materie de ghidoane, ProTaper, are o colaborare stransa cu Husqvarna Motorcycles. Ghidonul lui TX 300 asigura confort, rezistenta de top in clasa si vine prevazut standard cu aparatori de maini deschise pentru protectie extra in mediile off road solicitante.
Jantele din aliaj de la D.I.D. sunt finisate pe negru. Dispun de logo-uri gravate cu laser si sunt potrivite cu anvelope DUNLOP GEOMAX MX33 pe fata si DUNLOP GEOMAX AT81 pe spate pentru a facilita viraje progresive si tractiune superioara pe o mare varietate de terenuri.
Sistemul de racire. Construite din aluminiu de inalta rezistenta, radiatoarele sunt proiectate utilizand Computational Fluid Dynamics (CFD) pentru a canaliza aerul in cel mai eficient mod. Termostatul intern nou imbunatateste fiabilitatea.
Rezervorul se integreaza in caroseriea revizuita. Datorita noului design al pompei de combustibil si pozitionarii, rezervorul este golit mai departe pentru timpi de rulare crescuti. Pentru un plus de siguranta, linia externa de combustibil are o ruta specifica pentru a fi mai putin expusa si susceptibila la daune.
Sistem de evacuare.
Gandit special pentru motorul lui TX 300 prin utilizarea unui proces de design 3D inovator, teava asigura putere maxima de-a lungul intregii game de turatii. Toba dispune de un accesoriu din aluminiu pentru rezistenta crescuta la cea mai joasa greutate posibil, cu o constructie interna avansata ce asigura amortizarea zgomotului fara sacrificiul performantei.
Introducerea injectiei electronice pe modelul TX 300 aduce numeroase avantaje. ECU de la Vitesco analizeaza constant conditiile de rulare a motorului si livreaza rata perfecta aer/combustibil in orice moment prin corpul de acceleratie Keihin 39mm. Adaugarea sistemului EFI a permis inginerilor Husqvarna sa dezvolte doua harti de motor diferite, ce pot fi selectate cu usurinta via comutatorul de pe ghidon pentru o experienta de pilotare personalizata.
Pentru a asigura un start rapid in toate conditiile, TX 300 dispune de pornire electrica. Sistemul de incredere elimina complet necesitatea unui kickstart.
EMS - Sistemul de management al motorului este proiectat sa fie mic si usor, dar rapid in procesarea datelor. Incorporeaza un nou senzor (ROS) care opreste aprinderea si inchide motorul pentru siguranta in eventualitatea unui accident sever.
Noul contor ora vine cu un indicator de combustibil integrat, vizibil pe statusul FI LED, pentru a-i arata riderului cand nivelul de benzina se reduce.
Comutator Start/stop
Noul comutator combinat start/stop este localizat pe partea dreapta a ghidonului pentru operare usoara. Nu doar ca simplifica pornirea si oprirea motorului, dar butonul de pe ghidon reduce si riscul potential de daune in cazul unei prabusiri.
Caracteristici tehnice:
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.
Transport gratuit peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!