Motocicleta Beta RR X-PRO 2T 200 MY 2025

Cod produs: RR X-PRO 2T 200 MY 2025
7409 EUR + TVA
DESCRIERE PRODUS

Acum, în al douăzecilea an de producție, modelele Beta RR au fost transformate într-o nouă generație de motociclete enduro. Vă prezentăm gama complet nouă de modele 2T și 4T, cunoscute sub numele de RR X-Pro! Să nu fie confundate cu modelele mai vechi Race Edition, modelele X-Pro oferă riderilor enduro o gamă largă de caracteristici și beneficii, potrivite pentru toate disciplinele de trail riding. Sunt disponibile opt modele RR X-Pro, fiecare cu o personalitate și o atitudine diferită: 125, 200, 250 și 300 pentru modelele 2T, și 350, 390, 430 și 480 pentru modelele 4T.

 Concepute exclusiv pentru a face față celor mai dure trasee, cu caracteristici care nu se regăsesc pe majoritatea celorlalte modele enduro, inclusiv un nou cadru cu o înălțime a șeii redusă cu 20mm, o nouă furcă față cu un singur arc, prinderi elastomerice ale ghidonului, un rezervor de expansiune pentru lichidul de răcire, precum și o curea de salvare pe aripa față. În fruntea listei de schimbări se află un set complet nou de elemente din plastic, care va face motocicleta să se deosebească de celelalte.

Noua furcă față ZF SHC este mai ușoară decât designul anterior al modelelor RR standard, utilizând un singur arc pe tubul din dreapta, care include un reglaj de preîncărcare, în timp ce toată compresia și amortizarea de revenire ale furcii sunt gestionate pe partea stângă. Acest design cu un singur arc este perfect pentru utilizarea intensivă în enduro, oferind riderului o senzație de stabilitate mai mare în timpul mersului. De asemenea, permite furcii să reacționeze mai rapid decât alte designuri datorită fricțiunii reduse. Complementând furca față sunt prinderile isoelastice ale ghidonului de la XTrig, care reduc vibrațiile și oboseala riderului. Amortizorul spate este, de asemenea, nou, cu setări de valvă actualizate, care se potrivesc cu noua furcă față SHC.

Pentru a îmbunătăți manevrabilitatea motocicletei, înălțimea șeii a fost redusă cu 20 mm pentru a coborî centrul de greutate și a oferi riderului o stabilitate mai bună atunci când situația devine dificilă. O curea de prindere pe aripa față este o caracteristică nouă, adăugată pentru a facilita ridicarea roții din față dintr-o situație extremă.

Un nou cadru, al cărui design a fost adoptat din modelele RR Race Edition și RX. Acest nou cadru oferă o coloană vertebrală mai mare, care este mai rezistentă decât modelele anterioare și oferă un control îmbunătățit prin reducerea flexiunii. Pe lângă noul cadru, a fost adăugată o nouă pompă de frână spate Nissin, care oferă o performanță îmbunătățită a frânelor spate. Acest nou rezervor conține un volum mai mare de lichid, ceea ce ajută la răcirea sistemului în timpul frânării extreme.

Modelele RR X-Pro au un aspect distinct cu o caroserie nouă. Un nou design pentru masca farului, noi panouri laterale ale rezervorului și o aripă spate complet nouă. Grafica nouă completează aspectul uimitor al gamei.

200CC

Setarea șasiului și motorul provin de la sora sa mai mică, asigurând o greutate extrem de redusă și o manevrabilitate excelentă, dar cu un cuplu și o putere considerabil mai mare. Injecția de ulei și starterul electric fac din aceasta o motocicletă completă, perfectă pentru pasionații de Enduro.

Actualizările sunt următoarele:

  • Furca față ZF SHC: Arc unic pe o parte, complet reglabil pentru preîncărcare, amortizare la compresie și revenire. Reducerea greutății cu peste 250 de grame.
  • Amortizor spate ZF: Redesenat și adaptat la furca față SHC. Oferă un echilibru general mai bun al suspensiei și manevrabilității. O legătură progresivă îmbunătățește manevrarea.
  • Înălțime redusă a șeii: Cu 20 mm mai joasă decât modelele MY24 RR, cu o formă nouă, precum și o spumă mai moale pentru plimbări mai lungi și mai confortabile.
  • Cadru: Similar în design cu modelele RR Race Edition și RX, cu o coloană vertebrală mai mare pentru durabilitate și mai puțină flexibilitate.
  • Pompă de frână spate: Volum mai mare de lichid față de modelele anterioare pentru a reduce căldura în timpul frânării extreme.
  • Prinderi ale ghidonului: Prinderi elastomerice XTrig FlexFix pentru a reduce oboseala riderului și vibrațiile.
  • Cheie electronică: Sistem de siguranță care previne furtul cu o cheie codificată unică, care are și un cordon ce poate fi folosit ca întrerupător de siguranță când este purtat în jurul încheieturii.
  • Rezervor de expansiune pentru lichidul de răcire: Reduce pierderile de lichid în condiții extreme de mers.
  • Design complet nou al caroseriei: Noua mască a farului, panourile laterale ale rezervorului și aripa spate pentru a diferenția motocicleta de celelalte modele din gamă.
  • Grafică: Un aspect uimitor care poartă culoarea roșu italian, combinată cu linii subtile.
  • Curea de salvare pe față: Pentru a ajuta atunci când este necesar să se ridice roata din față dintr-o secțiune dificilă.

Alte caracteristici:

  • Starter electric: precis și fiabil, esențial atunci când trebuie să repornești motocicleta în situații dificile. Un kickstarter de rezervă este disponibil opțional.
  • Ambreiaj: Ambreiaj cu diafragmă “Light-Pull” are trei setări pentru reglarea tragerii levierului și a progresivității.
  • Baterie: Bateria de litiu asigură porniri rapide și o greutate redusă.
  • Sistem electric: Far și stop cu un contor care include ore de utilizare, contor de parcurs, viteză și altele.
  • Rezervor de combustibil: Translucid, astfel încât nivelul combustibilului poate fi monitorizat ușor.
  • Scut de protecție: Un scut de protecție din plastic reduce zgomotul motorului și este format pentru a se potrivi cadrului, oferind o gardă la sol mai bună.
  • Grafică: Designul motocicletei este îmbunătățit cu noi grafici similare cu cele ale modelelor RR, oferind caracteristica culoare roșie Beta într-un mod dominant.

Modelele 2T includ de asemenea:

  • Comutator de hărți: (Modele 2T) Două poziții pentru ajustarea livrării puterii motorului în funcție de condițiile de teren (umed sau uscat).
  • Injecție electronică de ulei: Un rezervor de ulei este amplasat sub șa (care se deschide ușor la atingerea unui buton), eliminând nevoia de premix de ulei-combustibil.

LIVRARE SI RETUR

Transport gratuit peste 500 RON

Garantie de retur 5 zile

DATE TEHNICE
Brand
  • Beta Motorcycle
Categorie
  • Motociclete

Nu gasesti o piesa, ai nevoie de ajutor?

Completeaza formularul si te vom contacta!

TRIMITE UN MESAJ
0

Cos de cumparaturi

Nu aveti produse in cos!

accesorii caciuli incaltaminte manete orteze protectii-gat tricouri