Este posibil să îmbunătățești cadrul, suspensia și performanța unei motociclete câștigătoare la Campionatul Mondial? Nu este ușor când motocicletele în cauză sunt cele ale lui Steve Holcombe sau Brad Freeman, dar tehnicienii de la Betamotor adoră provocările, așa că au adăugat două inovații majore modelelor Racing 2024, dublând manevrabilitatea, puterea și distracția! Motocicleta de top a Beta pentru curse, RR Racing 300 în doi timpi, vine cu un nou motor cu două bujii, iar majoritatea celorlalte modele din gama RR Racing primesc un cadru nou (excepție fac modelele 125 și 200). Dar asta nu este tot, deoarece modelul 125 în doi timpi primește și un motor complet redesenat. Pachetul este completat de noi grafici și componente de nivel înalt, pregătite pentru curse.
LOAD LESS Motocicletele RR Racing reprezintă versiunile pregătite pentru curse ale modelelor Enduro RR și, prin urmare, diferă de acestea printr-o serie de modificări ale motorului, suspensiei, cadrului și echipamentelor, ceea ce le face ideale pentru a oferi performanțe de top pe pistă. Pentru anul model 2024, noile caracteristici și inovații sunt, fără îndoială, de mare impact și coerente cu filosofia de construcție a acestor modele, oferind tuturor posibilitatea de a valorifica la maximum performanța disponibilă cu un efort minim, astfel încât să poată da mereu tot ce e mai bun. Să vedem, așadar, toate noile caracteristici și trăsături care diferențiază modelele.
NOUTĂȚI
Motor Așa cum a demonstrat de mai multe ori, Beta crede în potențialul tinerilor, iar producătorul a ales din nou să sublinieze acest lucru cu modelele Racing 2024, oferind un motor nou pentru modelele 125. Scopul acestei intervenții a fost de a crește puterea livrată de motorul în doi timpi de 125 cmc pe întreaga curbă de livrare, intensificând puterea maximă disponibilă. Acest rezultat a fost posibil datorită unui cilindru complet nou, cu toate porturile redesenate, și a unui nou sistem de valvă de evacuare. Controlul valvei de putere a fost modificat, la fel ca și arcul și calibrarea reglajului de deschidere a valvei, pentru a face motorul mai reactiv, mai puternic și mai plin de viață, crescând explozivitatea performanței absolute. Noul motor de 125 cmc are, așadar, un interval de utilizare semnificativ mai mare decât în trecut, cu creșteri de putere la viteze mari, fără a pierde cuplul la turații joase.
Suspensie În ceea ce privește suspensia, furca și amortizorul unic Kayaba sunt echipamente standard pe toate modelele RR Race Edition, în timp ce principala inovație constă în cadrul nou:
Cadru: toate modelele RR Racing MY 2024, (excluzând modelele 125 și 200), au un cadru complet nou. Tuburile furcii de direcție au o secțiune mai mare decât în trecut (cu 1 cm), introdusă pentru a oferi o rigiditate mai mare motocicletei, reducând astfel flexibilitatea generală. În ceea ce privește condusul, aceasta se traduce într-o precizie mai mare la intrarea și în timpul virajelor, unde rigiditatea crescută permite îmbunătățirea stabilității motocicletei, oferind un răspuns mai fidel și mai direct. Această modificare principală, deja utilizată cu succes în competiție de echipa oficială, aduce cu sine o serie de adaptări la suporturi, monturi ale motorului și așa mai departe, introduse pentru a susține noile caracteristici ale cadrului. În plus față de aceste modificări, au fost modificate și monturile scărițelor și suportul cilindrului de frână spate. Mai exact, monturile scărițelor sunt acum mai înguste în partea de jos, pentru a preveni posibilitatea contactului cu solul atunci când conduci prin șanțuri adânci. Pe de altă parte, suportul cilindrului de frână a fost redesenat pentru a găzdui noul cilindru de frână Nissin.
Nissin: noul cadru poate acum să găzduiască un nou cilindru de frână Nissin, cu performanțe superioare. Acest component reprezintă un progres față de modelul anterior și se distinge, atât prin construcția exterioară, cât și prin puterea de frânare mai mare, combinată cu o capacitate de modulare îmbunătățită (excluzând modelele 125 și 200). Pachetul de noutăți introduse pe modelele RR Racing MY 2024 este completat de echipamentele de nivel înalt și caracteristicile precise care diferențiază aceste modele de cele RR.
Furcă cu cartuș închis Kayaba (KYB) AOS de 48 mm: Piesele interne anodizate și tratamentele aplicate materialelor reduc la minimum frecarea la alunecare, în timp ce reglajele de amortizare a compresiei și rebound-ului permit fiecărui rider să găsească personalizarea perfectă a setării. Inginerii de la Betamotor au recalibrat componenta pentru a o face să funcționeze optim cu noile caracteristici ale cadrului.
Amortizor spate Kayaba (KYB) C46: Amortizorul KYB este considerat un standard de aur în scena curselor, datorită capacității sale de a absorbi denivelările terenului, nivelului de tracțiune transferat vehiculului și consistenței performanței, chiar și în condiții de utilizare intensă, iar setarea hidraulică poate fi complet personalizată prin ajustarea compresiei externe (atât la viteză mare, cât și la viteză mică) și a reglajului rebound-ului.
Amestec de ulei Pentru modelele din familia RR Racing 2Str MY 2024, Beta a decis să rămână la alegerea de a renunța la mixerul automat, astfel încât motocicletele sale Racing să continue să stabilească noi standarde în ceea ce privește ușurința și, ca rezultat, agilitatea. Motocicletele RR Racing în doi timpi trebuie, așadar, alimentate cu un amestec de ulei/benzină – o caracteristică care accentuează natura pur-sânge a acestei versiuni. Aceste motociclete pot fi totuși echipate cu un mixer de ulei aftermarket, disponibil ca accesoriu din catalogul Beta Factory Parts.
Componente Racing
Transport gratuit peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!