Motocicleta Beta RR RACING 2T 300 MY 2024

Cod produs: RR RACING 2T 300 MY 2024
8257 EUR + TVA
DESCRIERE PRODUS

Este posibil să îmbunătățim cadrul, suspensia și performanța unei motociclete câștigătoare de Campionat Mondial?

Nu este ușor când motocicletele în cauză sunt cele ale lui Steve Holcombe sau Brad Freeman, dar tehnicienii Betamotor adoră o provocare. Astfel, două inovații majore au fost adăugate modelelor Racing 2024, dublând capacitatea de manevrabilitate, puterea și distracția! Modelul emblematic de curse Beta, RR Racing 300 cu două timpi, dispune într-adevăr de un nou motor cu două bujii, iar majoritatea din gama RR Racing primesc un cadru nou (cu excepția modelelor 125 și 200). Dar nu este totul, deoarece modelul 125 cu două timpi beneficiază și de un motor complet redesenat. Pachetul se încheie cu grafica nouă și componente de înaltă performanță, gata de curse.

NOUTĂȚI

Motor RR Racing 2Str 300
Motorul modelului câștigător de multiple campionate mondiale al lui Brad Freeman este cunoscut în peisajul offroad pentru cuplul său și livrarea liniară a puterii. Capabil să ofere o putere excelentă și progresivă pe întreaga gamă, oferind în același timp performanță de vârf atunci când este nevoie. Cu introducerea noului cap de cilindru cu două bujii, aceste caracteristici sunt și mai îmbunătățite: livrarea este și mai liniară și, deși puterea maximă este crescută, docilitatea vehiculului este clar îmbunătățită. Acest rezultat a fost realizat datorită celor două bujii, care oferă numeroase beneficii:

  • Oferă o distribuție îmbunătățită a punctelor de aprindere a combustibilului în camera de combustie, reducând consumul de combustibil, făcând sistemul mai eficient și realizând un nivel semnificativ mai mic de reziduuri datorită stabilității mai mari a carburării la toate vitezele motorului. Aceasta se traduce într-o livrare mai lină.
  • Domeniul de utilizare al motorului este extins, fiind disponibile atât un cuplu mai mare, cât și mai multă putere.
  • Cele două bujii sunt gestionate cu un sistem electric complet separat. Aceasta înseamnă că, dacă una dintre bujii se defectează, motorul va putea rula în continuare, deși cu o eficiență mai mică, permițând completarea cursei sau a sesiunii off-road.

Suspensie
În ceea ce privește suspensia, utilizarea furcii și a amortizorului Kayaba este echipament standard pentru toate modelele RR Race Edition, iar principala inovație este cadrul nou:

Cadru: Toate modelele RR Racing MY 2024 (cu excepția celor 125 și 200) dispun de un cadru complet nou. Tuburile de direcție au o secțiune mai mare decât în trecut (1 cm), introdusă pentru a oferi o rigiditate mai mare motocicletei și a reduce flexul general. În termeni de manevrabilitate, aceasta se traduce printr-o mai mare precizie la intrarea și în timpul virajelor, unde rigiditatea mai mare permite o mai bună menținere a traseului și o reacție mai directă. Această modificare principală, utilizată deja cu succes în competiție de echipa oficială, aduce cu sine o serie de adaptări în suporturi, prinderi ale motorului și altele, introduse pentru a susține noile caracteristici ale cadrului. În plus față de modificările menționate, montajele de pedale și montajul cilindrului de frână au fost de asemenea modificate. Mai precis, montajele de pedale sunt acum mai înguste la baza, pentru a preveni posibilitatea de contact cu solul atunci când se conduce în șanțuri adânci. Montajul cilindrului de frână, pe de altă parte, a fost redesenat pentru a găzdui noul cilindru de frână Nissin.

Nissin: Noul cadru este acum capabil să găzduiască un cilindru de frână Nissin de înaltă performanță. Acest component reprezintă un avans față de modelul anterior și se distinge, atât prin construcția exterioară, cât și prin puterea de frânare mai mare combinată cu o capacitate îmbunătățită de a o modula (cu excepția modelelor 125 și 200). Pachetul de caracteristici noi introdus pe RR Racing MY 2024 se încheie cu echipamente de înaltă calitate și caracteristici precise care fac aceste modele distincte față de RR.

Furcă Kayaba (KYB) AOS cu cartuș închis de 48 mm: Părțile interne anodizate și tratamentele aplicate materialelor minimizează frecarea de alunecare, în timp ce reglajul compresiei și al revenire permit fiecărui rider să găsească personalizarea perfectă a setării. Inginerii Betamotor au recalibrat componenta pentru a funcționa optim cu noile caracteristici ale cadrului.

Amortizor Kayaba (KYB) C46: Amortizorul KYB este considerat un standard de aur în scena competițională în ceea ce privește capacitatea de a absorbi denivelările terenului, nivelul de tracțiune transferat vehiculului și consistența performanței chiar și în utilizare intensivă. Reglajul său hidraulic poate fi complet personalizat prin ajustarea compresiei externe (atât pentru viteză mare, cât și mică) și a setărilor de revenire.

Amestec de ulei
Pentru modelele din familia RR Racing 2Str MY 2024, Beta a decis să păstreze alegerea de a renunța la un mixer automat, astfel încât motocicletele sale de curse continuă să stabilească repere pentru ușurință și, ca urmare, agilitate. Motocicletele RR Racing cu două timpi trebuie astfel să fie alimentate cu amestec de ulei/benzină – o caracteristică ce accentuează natura autentică de cursă a acestei versiuni. Aceste motociclete pot fi echipate cu un mixer de ulei aftermarket, disponibil ca accesoriu în catalogul Beta Factory Parts.

Componente de curse

  • Ax de roată față cu eliberare rapidă: Imediat recunoscut de maneta de eliberare din aliaj anodizat roșu, acest component este crucial pentru economisirea timpului prețios în cursă atunci când trebuie să schimbi o roată.
  • Manșoane de protecție întărite: Noile manșoane de protecție, proiectate și fabricate intern de Betamotor, sunt realizate dintr-un material bicomponent, în roșu și albastru, care nu numai că oferă motocicletei un aspect de cursă, dar sunt de asemenea extrem de rezistente chiar și în cele mai dificile condiții de teren.
  • Pedale de picior din aliaj Ergal: Pentru a asigura control maxim în orice moment și pentru a preveni pierderea contactului cu motocicleta, modelele RR Racing sunt echipate cu pedale de picior din ergal negru cu pini din oțel, având o suprafață de contact mare.
  • Pinion spate cu nucleu din aluminiu anodizat și dinți din oțel de la ZF SPROCKETS: Performanță de top, ușurință și rezistență – combinația perfectă a tuturor atributelor pe care orice componentă de curse trebuie să le aibă.
  • Scaun de curse dedicat în roșu și albastru: Cu un capac superior antiderapant și un buzunar pentru documente pentru aderență, confort și practică neegalate.
  • Levier de schimbător anodizat negru și pedală de frână spate.
  • Capac de umplere a uleiului de cutie de viteze, capac de umplere a uleiului de motor și capac de filtru de ulei din aluminiu anodizat roșu.
  • Tensiuniere de lanț din aliaj ergal roșu.
  • Grafica de curse nouă și decale de roți roșii și albastre.

LIVRARE SI RETUR

Transport gratuit peste 500 RON

Garantie de retur 5 zile

DATE TEHNICE
Brand
  • Beta Motorcycle
Categorie
  • Motociclete

Nu gasesti o piesa, ai nevoie de ajutor?

Completeaza formularul si te vom contacta!

TRIMITE UN MESAJ
0

Cos de cumparaturi

Nu aveti produse in cos!

accesorii caciuli incaltaminte manete orteze protectii-gat tricouri