Motocicleta beta EVO 2T 300 MY 2024

Cod produs: EVO 2T 300 MY 2024
6581 EUR + TVA
DESCRIERE PRODUS

Sezonul competițional 2023 se apropie de sfârșit, iar Beta Factory Trial Team este hotărâtă să obțină cele mai bune rezultate cu riderii săi, care concurează în toate categoriile Campionatului Mondial: precum Matteo Grattarola, care își demonstrează abilitățile în clasa de top după revenirea sa la echipa Beta pentru restul sezonului 2023.

Pachetul tehnic testat și confirmat, oferit de producătorul din Rignano sull’Arno, Italia, riderilor săi și tuturor pasionaților de marcă, care a evoluat în timp datorită feedback-ului din partea riderilor din echipă, s-a dovedit a fi un succes și revine pe piață cu adăugarea unei noi componente funcționale – cheia electronică.

Beta lansează astfel EVO My 2024 cu o versiune grafică originală, cu un impact estetic rafinat, care face ca acest nou model să fie atât stilizat pentru curse, cât și elegant. Utilizarea abilă a culorii roșii, de data aceasta folosită pentru a evidenția baza gri în loc de a fi un element principal, scoate în evidență volumul motocicletei și îmbogățește aspectul estetic original al vehiculului. Brațul oscilant și cadrul din aluminiu șlefuit evidențiază legătura puternică a motocicletei cu cursele, unde materialele sunt pure și totul este proiectat pentru performanță maximă.

Datorită inovațiilor introduse cu modelul anterior, care fac ca gama EVO să se remarce în fruntea sectorului Trial, toate noile adăugiri la motocicletă sunt confirmate pentru 2024, cu actualizări ale impactului estetic, cu grafice noi care se îndepărtează de tradiționalul roșu Beta.

Caracteristica principală nouă din punct de vedere al echipamentului este introducerea cheii electronice, care joacă un dublu rol, combinând funcția tradițională de siguranță pasivă a motocicletei și a riderului, reprezentată în mod tradițional de un Kill-Switch, cu o funcție inovatoare de antifurt.

Gama EVO este una dintre cele mai extinse din această clasă și continuă să ofere un total de șase modele diferite, fiecare cu propriul său caracter și capabilă să răspundă nevoilor tuturor riderilor, sporind potențialul și nivelul de distracție pe care fiecare experiență îl aduce:

EVO 125 2STR Cea mai mică motocicletă din gamă, omologată. Ușoară și agilă, aceasta este perfectă pentru tinerii rideri care fac tranziția de la clase inferioare și își fac primele incursiuni în competiții mai serioase. Motocicleta de referință din clasa sa. Motorul oferă suficientă performanță pentru a depăși orice obstacol în siguranță, fiind în același timp distractiv și ușor de manevrat.

EVO 250 2STR Aceasta este motocicleta ideală pentru riderii care caută un 2-timpi agil și ușor de controlat, cu un temperament mai blând și cu o putere și un cuplu ușor mai reduse decât modelul de top din gamă. Evo 250 este ideal pentru amatorii care doresc o performanță de top, combinată cu o putere ușor de gestionat și o manevrabilitate impecabilă.

EVO 300 2STR Modelul 300 cu 2-timpi este liderul clasei. O motocicletă pentru iubitorii de motoare de mare capacitate, cu un cuplu impresionant la toate turațiile, și baza perfectă pentru a concura la nivel de club sau profesionist. Dimensiunile cadrului și motorului au fost optimizate pentru a maximiza capacitatea motocicletei de a depăși chiar și cele mai dificile obstacole și cele mai tehnice trasee de trial.

Caracteristici noi pentru întreaga gamă:

Cheia electronică: Acest nou dispozitiv electronic deține un brevet exclusiv european acordat Betamotor (EP3064405B1) și oferă o funcție antifurt, precum și protecția motocicletei și a riderului. Cheia electronică este un component format din două părți: o parte rămâne fixată de ghidonul motocicletei, în timp ce cealaltă este magnetică (purtată de rider cu o curea în jurul încheieturii mâinii), activând un mecanism în cazul în care sunt deconectate. Dispozitivul, care a fost introdus recent pentru prima dată pe un model Beta cu Xtrainer My 24, îndeplinește funcția de Kill-Switch pentru siguranța atât a motocicletei, cât și a riderului, oprind motocicleta atunci când punctul de contact magnetic conectat la încheietura mâinii riderului și ghidonul este deconectat. Spre deosebire de un Kill-Switch obișnuit, noua cheie electronică include și o funcție antifurt, împiedicând pornirea motocicletei atunci când este deconectată, datorită codării care leagă unic motocicleta de cheie, protejând vehiculul împotriva furtului atunci când este lăsat nesupravegheat. Mai multă protecție pentru motocicletă și rider, într-o singură soluție brevetată exclusiv de Betamotor; pentru prima dată, ca echipament standard.

Evo My 2024 păstrează, de asemenea, toate noutățile recente ale vehiculului, în diferitele dimensiuni ale motorului, care confirmă funcționalitatea pachetului tehnic testat și confirmat, mai precis:

Grilă radiator redesenată: pe lângă optimizarea fluxului de aer, aceasta are și o suprafață de protecție mai mare în zona capacului și a corpului radiatorului, pentru a preveni deteriorarea acestor componente din cauza impactului cu ramuri, pietre sau în cazul unei căderi. Capac rezervor: forma învăluie cadrul și permite acoperirea tuturor cablurilor, pentru un aspect curat și ordonat. Comutatorul de mapare este, de asemenea, localizat în interiorul acestuia. Merită menționat faptul că EVO oferă o alegere între două hărți diferite ale motorului, pe care riderul le poate selecta cu un buton convenabil pe capacul rezervorului. Această locație face ca butonul să fie ușor de accesat, oferind în același timp protecție împotriva loviturilor și acționării neintenționate, iar un indicator LED permite riderului să identifice imediat care mapă este utilizată. Amortizor spate: amortizorul EVO vine complet cu toate ajustările necesare pentru ca riderul să adapteze motocicleta și să identifice setările ideale, dar, cu cel mai recent pas evolutiv implementat, motocicleta este semnificativ îmbunătățită în ceea ce privește progresivitatea, receptivitatea și amortizarea.

Inovațiile introduse la modelele de mare capacitate cu 2-timpi (250/300) includ, de asemenea:

Vibrochen și bielă cu spațiu interaxial redus: pentru o livrare mai rotunjită și dinamica îmbunătățită a vehiculului. Cilindru și cap: temporizare și cameră de ardere revizuite, oferind un cuplu îmbunătățit la turații reduse, menținând în același timp performanțele motorului la viteze mai mari. Harta motorului: optimizată pentru a configura componentele în cel mai bun mod posibil și pentru a exploata puterea și docilitatea motorului. Colector de evacuare: un protector pentru colector a fost instalat pentru a evita supraîncălzirea și pentru a proteja colectorul de impacturi. Pe lângă funcționalitate, acesta completează aspectul general al motocicletei (de asemenea, pe modelul cu 125 de 2-timpi).


LIVRARE SI RETUR

Transport gratuit peste 500 RON

Garantie de retur 5 zile

DATE TEHNICE
Brand
  • Beta Motorcycle
Categorie
  • Motociclete

Nu gasesti o piesa, ai nevoie de ajutor?

Completeaza formularul si te vom contacta!

TRIMITE UN MESAJ
0

Cos de cumparaturi

Nu aveti produse in cos!

accesorii caciuli incaltaminte manete orteze protectii-gat tricouri