Motocicleta Beta EVO Factory 4T 300

Cod produs: EVO Factory 4T 300
7765 EUR + TVA
DESCRIERE PRODUS

Modelele EVO Factory reprezintă evoluția de curse a motocicletelor trial Beta și, ca de obicei, sunt lansate pe piață în februarie, chiar înainte de începerea sezonului competițional, fiind gata să concureze la cele mai înalte niveluri. Campionatul Mondial al lui George Hemingway (TR3 125), alături de rezultatele excelente ale lui Matteo Grattarola (TRIALGP) și Andrea Sofia Rabino (GP WOMEN), precum și victoriile respective în campionatele naționale, reafirmă manevrabilitatea și performanța excelente oferite de modelul Factory. Pentru anul model 2024, au fost aduse unele actualizări care sporesc rafinamentul modelului, menținându-i totodată pedigree-ul de curse.

ENGINE

4 timpi

Varianta Factory cu motor de 4 timpi beneficiază, de asemenea, de o serie de îmbunătățiri față de versiunea EVO standard. Unitatea de control electronic primește o putere mai mare, ceea ce se traduce printr-o stabilitate îmbunătățită a scânteii și o combustie mai eficientă la toate turațiile motorului. Pentru a valorifica puterea disponibilă crescută, EVO Factory cu motor de 4 timpi este echipat și cu un amortizor din titan mai ușor și cu performanțe mai mari.

CADRU ȘI SUSPENSIE

În ceea ce privește cadrul și designul, noul Evo Factory My 2024 diferă de versiunea standard astfel:

  • Furci față aurii: Evo Factory 24 este confirmat cu furci aurii, care oferă modelului atât beneficii estetice, cât și funcționale. Culoarea este rezultatul unui tratament TIN, permițând o alunecare mai lină a furcii, a cărei gestionare hidraulică rămâne încredințată sistemului intern de amortizare recent introdus. Refinarea continuă a setărilor asigură un pachet de suspensie care este la cel mai înalt nivel din sectorul motocicletelor de trial, datorită, în mare parte, combinației sale cu amortizorul mono care are o geometrie optimizată a ghidajului arcului (cu arc roșu).
  • Legătura progresivă: configurația legăturii suspensiei spate este mai progresivă, pentru a asigura o tracțiune mai mare și a oferi riderului un feedback superior. Aceasta facilitează ridicarea pe o roată și ajută la depășirea obstacolelor mari.
  • Juguri noi, prelucrate din blocuri, cu finisaj anodizat albastru: oferind rigiditate și ușurință (cu aproximativ 100 g mai ușor decât modelele standard), acestea dispun, de asemenea, de suporturi pentru ghidon ajustabile față-spate, permițând riderului să-și găsească poziția ideală. Noua culoare introdusă pentru MY 24 conferă, de asemenea, motocicletei un aspect fără compromisuri.
  • Reglatoare de lanț, capace de capăt pentru ghidon și scărițe cu finisaj anodizat negru: scărițele sunt componente durabile, ușoare, cu pini de oțel anti-alunecare care asigură aderență maximă.
  • Furtunuri de radiator din silicon roșu, specifice versiunii: oferind o performanță îmbunătățită de răcire, aceste componente oferă motocicletei un aspect de curse pur-sânge.
  • Discuri de frână de curse Galfer: aceste discuri oferă o putere de frânare maximă și sunt extrem de ușoare, ceea ce contribuie la reducerea masei nesuspendate și maximizează manevrabilitatea motocicletei.
  • Cilindri principali de frână și ambreiaj BrakTec
  • Etrier spate cu sistem anti-vibrații pentru plăcuțe.
  • Roți Morad anodizate albastre
  • Anvelope Michelin X-light: lider în sector în ceea ce privește greutatea, performanța și aderența în toate situațiile.
  • Grafică nouă: roșu și albastru au fost întotdeauna culorile folosite pentru modelele Beta pregătite pentru curse, iar acest nou EVO Factory nu dezamăgește. Roșul Beta al pieselor din plastic și al decalurilor se potrivește perfect cu detaliile și componentele elegante noi în albastru Ergal. Aspectul modelului este îmbunătățit și de grafica nouă mat-lucioasă, cu părțile roșii mate contrastând cu cele albastre și albe lucioase.
  • Noile modele Evo Factory 24 sunt echipate pentru prima dată cu noua cheie electronică Beta:

Cheie electronică: „Kill-switch”-ul tradițional a fost înlocuit cu noua cheie electronică brevetată de Betamotor. Este un kill switch magnetic de tip cordon, care oferă atât funcția de protecție împotriva furtului, cât și protecția motocicletei și a riderului, pentru care Betamotor deține un brevet european exclusiv (EP3064405B1). Cheia este un component format din două părți, la fel ca dispozitivul pe care îl înlocuiește: o parte rămâne fixată de ghidonul motocicletei, în timp ce cealaltă este magnetică (purtată de rider cu o curea în jurul încheieturii mâinii), activând un mecanism în cazul în care sunt deconectate; cu toate acestea, diferă datorită codării unice care leagă cele două părți, oferind funcționalitatea antifurt.

  • Funcție antifurt: cheia împiedică pornirea motorului atunci când este deconectată, datorită codării care o leagă de aprinderea motocicletei, descurajând furtul motocicletei atunci când este lăsată nesupravegheată.
  • Siguranța pasivă a motocicletei și a riderului: funcționând la fel ca un „Kill-Switch” tradițional, motocicleta este oprită atunci când punctul de contact magnetic conectat la încheietura mâinii riderului și ghidonul motocicletei este deconectat. Mai multă protecție pentru motocicletă și rider, într-o soluție unică, exclusiv brevetată de Betamotor.

LIVRARE SI RETUR

Transport gratuit peste 500 RON

Garantie de retur 5 zile

DATE TEHNICE
Brand
  • Beta Motorcycle
Categorie
  • Motociclete

Nu gasesti o piesa, ai nevoie de ajutor?

Completeaza formularul si te vom contacta!

TRIMITE UN MESAJ
0

Cos de cumparaturi

Nu aveti produse in cos!

accesorii caciuli incaltaminte manete orteze protectii-gat tricouri