Sezonul de curse din 2023 se apropie de final, iar echipa Beta Factory Trial este hotărâtă să obțină cele mai bune rezultate posibile cu riderii săi, care concurează în toate categoriile Campionatului Mondial: precum Matteo Grattarola, care își demonstrează abilitățile în clasa de top după revenirea sa la echipa Beta pentru restul sezonului 2023.
Pachetul tehnic testat și confirmat, furnizat de producătorul din Rignano sull’Arno, Italia, riderilor săi și tuturor entuziaștilor mărcii, care a cunoscut progrese în timp datorită feedback-ului de la riderii din echipa Factory, s-a dovedit a fi un câștigător și revine pe piață cu adăugarea unui nou component funcțional – cheia electronică.
Beta lansează astfel modelul EVO My 2024 cu o grafică originală, care are un impact estetic rafinat, făcând acest nou model atât stilat pentru curse, cât și elegant. Utilizarea abilă a culorii roșii, în acest caz folosită pentru a evidenția baza de culoare gri, în loc să fie un element primar, accentuează volumele motocicletei și îmbogățește aspectul estetic original al vehiculului. Brațul oscilant din aluminiu și cadrul accentuează legăturile puternice ale motocicletei cu cursele, unde materialele sunt pure și totul este conceput pentru performanță maximă.
Datorită inovațiilor introduse cu Modelul Anterior, care fac gama EVO să iasă în evidență în fruntea sectorului Trial, toate adăugirile recente ale motocicletei sunt confirmate pentru 2024, cu actualizări însă la impactul estetic, cu o nouă grafică care se îndepărtează de tradiționalul roșu Beta.
Principala noutate din punctul de vedere al echipamentului implică introducerea cheii electronice, care îndeplinește un dublu rol, combinând funcția mai tradițională de siguranță pasivă pentru motocicletă și rider, reprezentată de un Kill-Switch, cu o funcție antifurt inovatoare.
Gama EVO este una dintre cele mai extinse din această clasă și continuă să ofere un total de șase modele diferite, fiecare cu propriul caracter și capabil să răspundă nevoilor tuturor riderilor, ridicând potențialul și nivelul de plăcere pe care fiecare îl experimentează:
Evo 80 2 Str Junior/Senior
Evo 80 este motocicleta ideală pentru începătorii în acest sport. Versiunea Junior este de departe cea mai ușor de utilizat pentru tinerii rideri care învață pentru prima dată pe o motocicletă de trial cu benzină. Versiunea Senior, pe de altă parte, reprezintă un pas intermediar între motocicleta mai mică și modelul mai mare de 125 cmc, împărtășind aceeași dimensiune a roților cu acesta din urmă, menținând în același timp manevrabilitatea intuitivă a motorului de 80 cmc.
Caracteristici noi pentru întreaga gamă:
Cheie electronică: Acest nou dispozitiv electronic deține un brevet european exclusiv acordat Betamotor (EP3064405B1) și oferă o funcție antifurt, precum și protecție pentru motocicletă și rider.
Cheia electronică este un component format din două părți: una rămâne fixată de ghidonul motocicletei, în timp ce cealaltă este magnetică (purtată de rider cu o curea în jurul încheieturii mâinii), activând un mecanism în cazul în care sunt deconectate.
Dispozitivul, care a fost introdus recent pentru prima dată pe un model Beta cu Xtrainer My 24, îndeplinește funcția de Kill-Switch pentru siguranța atât a motocicletei, cât și a riderului, oprind motocicleta atunci când punctul de contact magnetic conectat la încheietura riderului și la ghidon este deconectat.
Cu toate acestea, spre deosebire de un Kill-Switch normal, noua cheie electronică încorporează și o funcție antifurt, împiedicând pornirea motocicletei atunci când este deconectată, datorită codării care leagă în mod unic motocicleta de cheie, protejând împotriva furtului vehiculului atunci când este lăsat nesupravegheat.
O protecție mai mare pentru motocicletă și rider, într-o singură soluție, brevetată exclusiv de Betamotor; pentru prima dată ca echipament standard.
Evo My 2024 păstrează, de asemenea, toate adăugirile recente ale vehiculului în diferitele dimensiuni ale motorului, care confirmă funcționalitatea pachetului tehnic testat, mai exact:
Grilă radiator reproiectată: Pe lângă optimizarea fluxului de aer, aceasta oferă și o suprafață de protecție mai mare în zona capacului și a corpului radiatorului, pentru a preveni deteriorarea acestor componente în urma impactului cu crengi, pietre sau în cazul unei căderi.
Capac rezervor: Forma acoperă cadrul și permite ascunderea întregului traseu al cablurilor, pentru un aspect curat și mai ordonat. Comutatorul de mapare este, de asemenea, situat în interiorul acestuia. Este, într-adevăr, de reținut faptul că EVO oferă posibilitatea de a alege între două hărți de motor diferite pe care riderul le poate selecta cu un buton convenabil pe capacul rezervorului. Această locație face ca butonul să fie ușor accesibil, oferind în același timp protecție împotriva loviturilor și a acționării neintenționate, în timp ce un indicator LED permite riderului să identifice imediat care hartă este utilizată.
Amortizor spate: Amortizorul EVO vine complet cu toate ajustările de care riderul are nevoie pentru a regla motocicleta și a identifica setarea ideală, dar, cu cel mai recent pas evolutiv implementat, motocicleta este semnificativ îmbunătățită în ceea ce privește progresivitatea, răspunsul și amortizarea.
Inovațiile introduse la cele mai mari modele cu doi timpi (250/300) includ și:
Transport gratuit peste 500 RON
Garantie de retur 5 zile
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Termeni și condiții mai multe despre cookie-uri.
Completeaza formularul si te vom contacta!