Kit chiuloasa TSP KTM/Husqvarna/GasGas 250/300 TBI '24-

Cod produs: 985856
3600 RON
Stoc Magazin - Timp de livrare: 1-2 zile lucratoare
Ghid marimi

Adauga la favorite

DESCRIERE PRODUS

IMPORTANT! NUMĂRUL VIN, MODELUL ȘI ANUL SUNT NECESARE PENTRU ECU FLASH! VĂ RUGĂM SĂ LE MENȚIONAȚI ÎN CÂMPUL DE COMENTARII LA FINALIZAREA COMENZII!

Acest pachet se potrivește tuturor modelelor KTM „GROUP” 300 EXC/XC-W 2024, echipate cu noul motor 300 TBI (Throttle Body Injection).

Modelele includ:

  • KTM 300 EXC/XC-W 2024 și mai noi
  • Husqvarna TE300 2024 și mai noi
  • GasGas EC300 2024 și mai noi

Această listare nu este potrivită pentru modelele SX/XC/TX/EX, deoarece acestea necesită inserții diferite pentru cap și setări ECU diferite. Vă rugăm să consultați celelalte listări pentru aceste motociclete.

Pachetul 2024 300EXC include:

  • Cap Billet TSP (Capac și Inserție)
  • Rescrierea ECU-ului original cu setări îmbunătățite pentru combustibil, aprindere și supapa de putere, precum și mai mult ulei. Atât Harta 1 (Alb), cât și Harta 2 (Verde) au fost reglate, iar diferența de livrare a puterii între cele două hărți este semnificativă.
  • Kit de garnituri și șaibe pentru cap
  • Bujie nouă cu gamă de temperatură diferită

Noul motor EXC 2024 este foarte neted în forma sa standard, dar și foarte „moale” în livrarea puterii la toate pozițiile accelerației. Pe bancul de probă, este unul dintre cele mai „moale” modele de 300 pe care le-am văzut în ultimii ani, atingând doar 45 rwhp la puterea maximă, comparativ cu modelele TPI anterioare la aproximativ 49 și noul 300XC TBI la 57. De asemenea, la turații joase și medii, motorul este foarte neted, dar lipsește din punct de vedere al cuplului, ceea ce face ca unele situații de mers să fie mult mai dificile. Când am testat un 300EXC 2024 în formă standard, comparativ cu un 300TPI 2022 cu capul și ECU-ul nostru în România în iulie 2023, am constatat că TPI-ul reglat era mult mai ușor de condus în condiții dificile de enduro extrem, deoarece permitea folosirea unei trepte de viteză mai mari în majoritatea situațiilor, utilizând turații mai mici și mai puțină derapare a roții, rezultând într-o ridicare mai ușoară a roții față și o urcare mai facilă pe secțiuni dificile cu mai puțină accelerație și efort.

Scopul dezvoltării acestui nou kit de putere pentru modelul 2024 a fost creșterea cuplului la turații joase și a puterii de tracțiune, păstrând în același timp tracțiunea și netezimea excelente. Pe bancul de probă, noul TBI cu Kit-ul nostru de Putere este acum la egalitate cu TPI-ul modificat, până la 7000 rpm. Pe traseu, noua motocicletă 2024 este acum o plăcere absolută de condus, datorită forței suplimentare oferite de kit-ul de putere, plus netezimea suplimentară pe care motorul TBI o oferă. Rezultatul final este un motor puternic, dar foarte neted, care este ușor de condus în aproape orice condiții. Suntem convinși că acest nou model 2024, odată modificat cu Kit-ul nostru de Putere, va deveni noul standard pentru motocicletele offroad de pe piață... este cu adevărat un pachet excepțional de motor, șasiu, suspensie și ergonomie, care lasă în urmă modelele anterioare.

Acest pachet face o diferență uriașă pentru 300TBI față de cel standard, cu câteva caracteristici cheie:

  • Răspuns la accelerație îmbunătățit drastic pe întreaga plajă de turații
  • Ambele hărți (Verde și Alb) sunt reglate, iar comutatorul standard de hărți funcționează normal pentru a selecta între hărțile personalizate.
  • Răspuns mai lin la accelerație
  • Putere mult mai bună la turații mici și medii
  • Alimentare mai bună; unele zone sunt mai clare decât în varianta standard pentru un răspuns mai bun la accelerație, iar altele sunt mai bogate pentru o fiabilitate îmbunătățită.
  • Mult mai plăcut de condus în aproape orice condiții.

Ca de obicei, oferim o gamă de opțiuni pentru cap pentru acest Kit de Putere:

  • COMPRESIE MEDIE – acest cap este potrivit pentru majoritatea riderilor de trail și curselor de enduro extrem, care își doresc o putere mai bună la turații joase și medii și un mic câștig în partea superioară. Livrarea puterii este mult mai puternică și mai tractabilă decât cea standard, dar rămâne super netedă și se potrivește unei game largi de condiții de mers. Potrivit pentru combustibil cu 95 sau 98 RON (aprox. 89 sau 91 în SUA).
  • COMPRESIE MARE – acest cap este potrivit pentru riderii care doresc o putere mai agresivă peste tot, în special la turații joase. Transformă complet TBI-ul într-o adevărată armă pentru trail. Acest cap forțează limitele combustibilului standard 98 RON la nivelul mării (aprox. 91 în SUA), dar poate fi folosit în condiții normale de mers pe trail în siguranță pentru a obține performanță maximă la turații mici/medii. Nu utilizați acest cap la nivelul mării pentru MX, mers în nisip adânc sau la turații ridicate, decât dacă folosiți combustibil cu octanaj mare. Nu este ideal pentru enduro extrem din cauza livrării agresive a puterii la turații joase și a tendinței mai mari de a crește temperatura motorului. Acest cap poate fi utilizat la altitudini de peste 1000 m pentru a simula aproximativ un cap de compresie medie la nivelul mării. Peste ~1500 m, este sigur pentru combustibil standard în aproape orice situație de mers.

Toate modificările TSP sunt proiectate și testate pe bancul de probă intern la TSP, astfel încât să puteți fi sigur că beneficiați de performanțe fiabile pentru condițiile locale.


LIVRARE SI RETUR

Transport gratuit peste 500 RON

Garantie de retur 5 zile

DATE TEHNICE
Brand
  • TSP
Categorie
  • Piese / Consumabile MX/Enduro - Tuning

Nu gasesti o piesa, ai nevoie de ajutor?

Completeaza formularul si te vom contacta!

TRIMITE UN MESAJ
0

Cos de cumparaturi

Nu aveti produse in cos!

accesorii caciuli incaltaminte manete orteze protectii-gat tricouri